wtorek, 27 sierpnia 2013

Tired.

Jestem zmęczona.
Zmęczona czekaniem, monotonią życia, niespełnieniem.
Brakiem celów, motywacji, autorytetów.
Zmęczona tępotą wokół, fałszywością, niezrozumieniem.

a gdyby tak
zasnąć snem wiecznym?
a gdyby tak
położyć się, zamknąć oczy, uspokoić serce
a gdyby tak
już się nie obudzić?
nie będzie zmęczenia
nie będzie braku
nie będzie "nie-"

Czy znajdę powód by nie zasnąć?
Czy ktoś/coś da mi energię, by nie czuć zmęczenia?
Czy ktoś chce położyć się koło mnie, patrzeć w moje oczy i sprawić by serce zaczęło bić szybciej i mocniej?

szukać powodów
szukać kogoś
szukać czegoś?
czekać
wciąż i wciąż
aż ten ktoś
aż to coś
znajdzie w końcu mnie?
czekać
okaże się wtedy
czy jestem dla kogoś
czy jestem dla czegoś
warta niezasypiania
czekanie męczy
szybciej zasnę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz