czwartek, 24 października 2013

Crazy.

1 ja

Zachód Słońca. Ochota, żeby uciec daleko. Żeby na końcu drogi wpaść w ramiona osoby, która ma to coś, które uwielbiasz. Wiesz o co mi chodzi. Tak. Czujesz to całym sobą. Pragniesz jak ja. Pragniesz wolności wypełnionej związaniem. Taaak... Też to czujesz. Znasz to uczucie.

2 ja

On? A może on? Skąd wiesz czy tak? Dlaczego przypuszczasz, że nie? Wiedziałaś, że coś wskazywało na to, że tak, ale to zignorowałaś? Błędy, błędy, gmatwanie w myślach i osądach. Pomoc się przydaje, ale to Ty decydujesz. Mądrze? Głupio? Twoja sprawa.

3 ja

Zachód i wschód. Koniec i początek, Coś musi się skończyć, żeby coś mogło się zacząć. Początki są trudne? Zakończenia są ciężkie? Pff, pierdolisz, bo nie możesz się wziąć za siebie. Ale czy nie widzisz sam, że nie idzie? To Twoja wina! Natłok myśli. Walka w środku.

4 ja

Spójrz na mnie. Zobacz mnie. Chcę cię. Brzuch, śmiech, usta, słowa, ręce, smutek, ramiona, głos, twarz... Zobacz mnie. Chcę zobaczyć Ciebie. Daj mi to. Chcę. Jesteś piękny. Wszędzie. Pragnienie. Brak. Dlaczego? Bo tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz