czwartek, 6 marca 2014

Lover.

Mam go koło siebie. Jeśli uważasz, że pieprzenie o swojej drugiej połówce jest nudne i chce Ci się rzygać gdy zaczynasz o tym czytać, to możesz już opuścić tę stronę. Reszcie jednak chciałabym o nim opowiedzieć. Jest kimś na kogo czekałam całe swoje życie. Może i to życie jest za krótkie by tak mówić, ale czuję to, czuję w głębi duszy, że to jest ten mężczyzna. Nigdy nie kochałam nikogo, tak jak kocham jego. I chcę go kochać po kres mojego życia. Jest dla mnie jak woda na pustyni, jak promień Słońca po burzy, jak ciepły letni wiatr gładzący mnie po twarzy.
Jest dla mnie wszystkim czego pragnęłam w swoim życiu, czego szukałam, czego potrzebowałam. Dlatego chcę spędzić z nim całe moje życie. Od dnia dzisiejszego, aż po momenty, w których będę na niego krzyczeć, że gra w nogę z wnukami już nie jest na jego stare kości.
Jestem tak młoda, a już wiem, z kim chce spędzić resztę życia... Niezwykłe, prawda? Możesz powiedzieć, że przecież jesten niedojrzała i głupia, i nie wiem co mówię, bo kobiety w moim wieku tak mają, ale ja po prostu wiem, czuję i chcę by to trwało aż do śmierci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz