wtorek, 6 maja 2014

Leave.

Ja pierdole, kurwa, wszystko nie tak, jestem smutna, zła, nikogo tu nie ma, gdzie wszyscy, pomocy, jestem sama, domek z kart, dziwna sytuacja, łzy, nikogo nie ma, zostawiliście mnie, nikt bliski, pusto tu, zimno mi, ciemna pora, marny wieczór, macie mnie gdzieś, nie znaczę dla Was nic, nie wiem nawet czy znaczyłam, nie wiem co robię, ranię naokoło, wszyscy cierpią przeze mnie, nic nie jest takie jak było, ludzie znikają, nie pojawiają się nowi, chcę światła, a Wy znikacie jak gaszone świece, nie wiem gdzie idę, chyba nie chcę iść dalej, bolę Was, nie umiem już sprawiać uśmiechu na twarzach, nie widzę ich, nie uśmiechacie się do mnie, może mnie nie ma, może jestem, może nie chcę być, bo czuję, nadwrażliwość jest jak bilet w jedną stronę, i tak Wam jest wszystko obojętne, ja jestem Wam obojętna, nie będę o Was błagać, nie na siłę, nie chcecie mnie, to nie, nie będę Was zmuszać, mgła, samotność, nic nie znaczące słowa, każde jak jedno cięcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz